O nas
GoodHR to agencja specjalizująca się w budowaniu atrakcyjnych miejsc pracy oraz tworzeniu zaangażowanych i efektywnych zespołów.
Wizerunek pracodawcy budujemy na długo zanim pracownik przejdzie przez próg naszej firmy oraz długo po tym, jak zamknie za sobą drzwi.
Założycielka GOODHR
Magda Maroń
Od 13 lat związana z HR, od obszaru szkoleń i rozwoju, Employer Brandingu oraz rekrutacji przez projekty związane z budowaniem zaangażowania, badaniem i rozwijaniem strategii Employee Experience. Z wykształcenia Psycholog Biznesu, coach i trener biznesu (w tym Insights Discovery).
Absolwentka Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz SWPS. Doświadczenie zawodowe zdobywała w największych polskich firmach zarówno jako ekspert jak i manager zespołów. Dotychczas związana z takimi branżami jak telekomunikacja, bankowość oraz nieruchomości.
Odpowiadała za rekrutację na rynku Polskim, w Stanach Zjednoczonych
i Dubaju. Organizowała konferencje biznesowe i spotkania executive dla Zarządów. Współtworzyła procesy strategiczne dla HR, kreowała listening strategy wspierające podnoszenie zaangażowania pracowników.
Jako wolontariuszka w fundacji wspierała aktywizację zawodową kobiet i budowanie ich wewnętrznej siły.
doświadczenie i wiedza
Współpracujemy z najlepszymi
Aldona Kucner
Trener i facylitator, doradca i mentor z trzydziestoletnią praktyką w biznesie. Absolwentka Wydziału Marketingu i Zarządzania w Wyższej Szkole Zarządzania w Warszawie i MBA w Thames Valley University, jak również studiów podyplomowych z zakresu: Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej i Public Relations.
Od 2007 właściciel firmy Q-Aldo Communication specjalizującej się w obszarach marketingu i sprzedaży, innowacji i przedsiębiorczości. Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania Thames Valley University. Doradca Akademii Menadżera Innowacji przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zrealizowała tysiące godzin zajęć dydaktycznych i kilkanaście tysięcy godzin doradztwa. Autor książek „Przeklęte drobiazgi” i „Jak zostać kreatywnym przedsiębiorcą”, jak również wielu artykułów m.in..
w magazynach „Szef Sprzedaży” oraz „Personel & Zarządzanie”.
Autor „Metodyki prowadzenia spotkań typu Smart Lab dla wsparcia procesu przygotowania Business Technology Roadmaps”.
Alicja Nowicka
Psycholog, trenerka warsztatu psychoedukacyjnego, specjalizuje się w pracy w środowiskach sportowych. Pełniła lub pełni funkcję psychologa kadr narodowych m.in. golfistów, łyżwiarzy szybkich i paraolimpijskiej dyscypliny rugby na wózkach. Pracowała z juniorskimi drużynami piłki nożnej. Indywidualnie współpracuje z zawodnikami wielu dyscyplin m.in. Jazdy konnej, piłki ręcznej i nożnej, siatkówki, żeglarstwa, tenisa, badmintona, akrobatyki i lekkoatletyki. Wspiera zawodników w przygotowaniu do igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich.
Posiada certyfikat psychologa sportu wydany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Prowadziła zajęcia dydaktyczne na uczelniach wyższych m.in. SWPS i Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.
Posiada również doświadczenie biznesowe jako konsultant ds. szkoleń i rozwoju pracowników.
Współpracujemy również z ekspertami m. in. z obszaru rekrutacji, badań, kreacji, eventów, technologii oraz social mediów.